Supportorganisationen varetager opgaver omkring assistance og support af MitID slutbrugere. Supportorganisationen er den første organisation, som MitID slutbrugerne møder, hvis de har problemer eller spørgsmål i forhold til MitID løsningen.
Henvendelser til supportorganisationen er af initial karakter (first level support), og omhandler bl.a.:
Herudover er der bl.a. følgende arbejdsopgaver i supportorganisationen:
Supportorganisationen skal leve op til en række krav til dokumentation, procedurer og kontrol. De præcise krav er defineret i aftalen, som er enslydende for alle supportorganisationer.
Når man indgår aftale som supportorganisation, får man bl.a. adgang til et e-læringsmodul. E-læringsmodulet støtter supportorganisationen i den løbende uddannelse og opkvalificering af medarbejdere i forhold til gældende arbejdsinstrukser og procedurer.
MitID.dk bruger nødvendige cookies.
Nødvendige cookies sikrer, at MitID.dk fungerer korrekt. Du skal derfor acceptere de nødvendige cookies for at kunne bruge MitID.dk.
Du kan slette cookies, når du forlader MitID.dk.
Læs, hvordan du sletter cookies, i cookie-politikken for MitID.